Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Ett paket

Av Sara - 29 januari 2009 09:10

God morgon tout le monde!


Jag tror jag snart är helt frisk, det va en snabb sjukhet. Febern verkar vara borta och kroppvärken är som bortblåst. Nu är det bara den tjocka känslan i svalget som ska bort, och halsontet förstås. Hmm, eller är det alvedonen som fortfarande sitter i lite grann? Nåja, framtiden är ljus igen.


Alfons lyckades sova hur länge som helst inatt, kanske inte så konstigt eftersom han var vaken typ hela gårdagen. Klockan var närmare sex då smög jag upp honom så han fick äta lite. Det gick inte så bra, han somnade snabbt om. Sen vaknade han av sig självt halv åtta istället. Då gick det bättre att äta. Han ville väl sova åtta timmar helt enkelt, vem vill inte det.


Idag ska jag lyckas. Har ett paket som väntar på Ok som jag vill hämta ut. Idag ska jag lyckas hämta det. Så Alfons och jag får lite bra låtar att lyssna på. Japp, jag har köpt en skiva. "Lillebrors låtar" av Jujja Wieslander, en massa bra barnlåtar om jag inte minns helt fel. Man är aldrig för stor för barnunderhållning.

Sen var det en liten grej till i paketet som jag inte ska avslöja ännu. hehe..



Hur har eran natt varit och vad händer idag för er då?

Kram

 
 
Baso

Baso

29 januari 2009 10:12

haha han kunde önska. Nej du det är mjölk ^^

http://www.Baso.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 maj 2009 20:33

Nu flyttar jag, med ni behöver inte alls bli förvånade eller förskräckta. Det är bara bloggen som flyttar. Följ mig mer än gärna på...   Koftans nya häng Vi ses där! ...

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,     Alfons i Villervallasolhatten.   Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar. Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.   Idag har vi varit vid stugan ...

Av Sara - 28 maj 2009 19:59

Igår var jag och Alfons med Jess och Casper till Sågmyra. Vår mission var att besöka Calimero för att kolla och eventuellt ruinera oss på Villervallakläder. Jag är ju redan så gott som pank så jag köpte en solhatt, perfekt då jag självklart lyckats s...

Av Sara - 28 maj 2009 09:17

Nu känner jag att det är hög tid för mig att tipsa och skriva lite om film. En hel del av min fritid, erhm, tid går åt till film. Inte mycket går upp mot en väldigt bra film.   Eden Lake - en skräckfilm så störande och äckligt jobbig att jag fundera...

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag..  Jag har inte städat.   Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.   Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och p...

Ovido - Quiz & Flashcards