Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Sara - 12 januari 2009 17:55

God kväll gott folk!


Jag nyser och snörvlar.

Jag är förkyld, det är lite synd om mig tycker jag. Känt mig halvdan hela dagen så jag tänkte att en dusch brukar pigga upp. Det gjorde den.

Ända tills jag duschat klart. Nu snörvlar jag lika mycket igen och huvudet är lite halvt om halvt instängt i en plasthink. Kollade tempen imorse förresten. 36,0. Kärnfrisk antar jag att det betyder.


Igår var jag, Jess och Casper på kupolen. Casper är Jessicas snart tvååriga son. Casper-Gosörat kallas han i de lite finare kretsarna. Gosigare öron får man leta efter om vi säger så. Jag lyckades känna på ena örat en liten sekund innan han upptäckte mig och sprang iväg till legot eller vad det nu va han sprang till.hehe, go unge de där! Det var ruggigt trevlig i allmänhet kan jag säga. De får vi snart göra om. Traska några timmar på kupolen alltså, bra motion plus att man ibland kan få fynda lite.

Jag köpte en amningströja till mig på hm. Där fanns ju faktiskt lite mammakläder, ska nog dit och kika snart igen. På lindex hittade jag en dunderfin gubbkofta till Alfons. Den är brun! Jag gillar tydligen brunt på Alfons. Ååh, jag längtar tills det blir imorgon, för då är koftan torr och han kan få ha den på sig.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards