Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Sara - 5 januari 2009 22:59

 

Que??!! Ännu mer Alfons?! Kan det verkligen stämma? hehe.. Men ingen kan väl klandra mig skulle jag tro, med en sån pudding..


Av Sara - 5 januari 2009 22:42

Hej Hej!!

Nu till ett mer "vanligt" inlägg.

Jag blir så glad när jag får höra att ni vill se mer av min gosse. Att det finns folk som läser och följer min lilla blogg, det värmer. Känns speciellt!

Idag blev bloggandet väldigt sent, Alfons har varit vaken hur länge som helst här nu på kvällen. Inte ens nu verkar han helt nöjd. Tror han är hungrig igen, kan man vara hungrig jämt?


I nättres tog jag iallafall ett antal bilder på han. Han hade precis fått mat men tänkte passa på att vara vaken en extra timme där för att tja.. vara social eller nåt i den stilen. Söt e han då.

       

 Så grymt snygg min, gissa om jag skrattade.. hehe..

 

Söööting, ååh, mitt hjärta..


 Så blev det då, tillslut, Tack och God natt igen.


Av Sara - 5 januari 2009 22:25

(Varning! för ett ganska känslofyllt inlägg, iaf för mig) 


Grattis Pappa!

På din födelsedag! Hoppas du haft en fin dag med rackartyg, skratt och gott fika!

Min pappa är världens bästa pappa, han förstår, stöttar och stärker. 

Du får mig alltid att skratta, fast jag inte alltid vill eller orkar. Du får mig alltid att orka lite till, fast jag inte trodde det gick. Jag älskar dig.


Pappa och Björn sommaren 2008



Till Mamma vill jag säga, jag älskar dig!

Tack för att du alltid finns där för mig, stöttar mig så jag klarar att stå på mig. En dag ska jag växa upp ordentligt så du slipper tjata så mycket.. hihi..


Jag är en blyg person, jag vågar aldrig säga dom orden. Jag räknar kallt med att ni vet vad jag känner för jag vet ju vad ni känner för mig.


Ash, ni vet ju allihop vad jag känner för er! Tack för att ni finns där för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards