Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Sara - 2 januari 2009 19:46

God Kvälls!!


Va länge sen det känns.. Alfons i cpap bara nån dag gammal. Vår prins fick ligga i cpap (eller vad det nu hette) någon dag. Minns inte exakt hur länge, tiden och dagarna är helt ihopflutna. Slangen/cpapen gav iaf ett lufttryck så han slapp anstränga sig så hemskt för att andas. Lungorna hade vätska kvar i sig, tydligen väldigt vanligt när de små liven kommit till jorden med snitt.


Vad länge sen det känns.. Det var ändå inte ens en månad sen. Om två dagar fyller han en månad.


Nu ska jag beställa lite kläder till mig själv, det finns banne mig inte nånting jag trivs i. Saknar faktiskt min stora gravidmage, då var det bara vackert med kläder som den syntes i. Nu ska jag tydligen återgå till att försöka dölja den så mycket som möjlig igen.. Suck..

 Sen är det dax att kika på en film medans vi väntar på att sonen ska vakna..


Kramen!!

Ovido - Quiz & Flashcards