Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sara - 9 januari 2009 20:38

Hej hej på fredagskvällen!


Vi har hämtat ut paketen idag, jag tror jag ska ha kvar allt. Men jag är ändå inte nöjd, hur ska jag göra med mitt eviga byxproblem?! Det är inte bra det här, jag har inte tid eller lust att ha ångest inför varje gång man ska gå utanför dörren. Hmm.


Imorgon ska Joachim lämna mig och Alfons för en hockeymatch, första gången. Det ska säkert gå aldeles utmärkt. Hoppas bara jag lyckas övertala pappan att vi ska åka och köpa gårdagens önskelisteprylar först. hehe..

 Alfons Nr 1 Leksing, hos pappa



Angående gårdagens Alfons, där har vi munnen som jag och Jocke kallar för "butiken är stängd", den dyker upp när han absolut inte vill ha någon mer mat, eller absolut inte vill ha medicin. Minen var mycket mer använd när han var inlagd och faktiskt fick medicin. Nu är han ju frisk, hihi.


Han är mer vaken för varje dag tycker jag, och starkare känns han hela tiden. Han börjar trycka emot med fötterna nu, sådär så att han nästan ställer sig om man hjälper till en del.

Nacken sträcker han mer och mer, mm, han är så duktig så.Alfons spanar in led zeppelin affischen  Vi framför spegeln


Vad ska ni alla göra i helgen då? Några roliga planer? Insåg nämligen ganska nyss att det är helg igen. Men jag antar jag/vi kommer ta det lugnt som de andra dagarna. Kommer bli skönt.

Kram och trevlig helg!! // Sara



Ovido - Quiz & Flashcards