Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Sara - 1 januari 2009 21:37

Jopps, go kvälls!!


Idag fick Alfons beundrande blickar på affären.. Hehe, det var roligt för hans mor och far. Vi blev så stolta och glada, vår Alfons är så snygg och söt att folk gör "mm"anden och ser aldeles kärleksfulla ut när de ser på honom.

De e vår knodd de, hehe.. Jag förstår dom, till exempel så har han en fulländad skallform, den är värd världens beundran. Min beundran för honom slutar givetvis inte där, men jag hinner inte skriva ner allt som är helt underbart med honom eftersom det mesta av min tid går åt till att beundra honom och glädjegråta över att han finns och luktar så fantastiskt.


Nu.. Så är det dax för dagens idolbilder.


Sovande prinsAlfons imorse



 

Mina älsklingar vid frukosttid ungefär..



Lite jag, Lite Jocke och mer Alfons...


Kramen!!

Ovido - Quiz & Flashcards