Alla inlägg under februari 2009

Av Sara - 28 februari 2009 21:59



Så då fick de bli ett till inlägg idag..


Tydligen är Tingeling en låt från 1977.. lyssna och njut, helt utan fula ord! :)

Av Sara - 28 februari 2009 21:43


Det bästa med kvällens program var helt klart GangstaTingeling låten!!


Fast Malenas LA Voix ( hette den de?) var helt okej, gillar opera jag. Men vilken skandal att Maria och Anna inte kom nån vart, var inte den låten hyffsad? Thorleifs, hm, behöver jag säga något, helt okej, men den kommer nog inte slå Carina. (Ni vet.. (*nynnar* Måste ringa Carina, får inte glömma det..))


Jocke förutsäger att Alkazar  kommer ta hem hela svenska delen, lika bra att lyssna på honom, han brukar ha rätt.


Save all your kisses med Brotherhood of man, se klippet! ÄR inte koreografin helt underbar? Detta är vad jag kallar schlager det..




Av Sara - 28 februari 2009 18:25

                                                  
                                                  
                  



Han ställer sig utanför fönstret och kikar in.




Bidar sin tid



Väntar.. på att vi skall titta dit lite snabbt.

Inte Om utan När vi väl gör det får vi hjärtsnörp och kikar dit igen, dör lite till..




Sen ser man att det är min pappa och inget monster.

(följ länken för ett bättre kort, kolla på det 2a uppifrån)





Egentligen är han så snäll och rar min far. Men han har ett speciellt sätt att skrämmas.




Av Sara - 28 februari 2009 09:52


Nu är det lördag..

Kopp kaffi, Veronica maggios gamla sång på hög volym, nöjd bebis i babysitter.. 


Låter de inte mysigt!

Allt som fattas är lite solsken

Av Sara - 27 februari 2009 18:28

Alltså..


Vad gör mina grannar??!!

 Det stampas, bankas och dunkar och surrar och dånar där uppe. Vad är det som händer?


Varför är det inget bra på tv en fredagskväll för??

Om man bortser från kvällens hockeymatch på Tv4 Sport. Leksand- Malmö.

Börjar nu kvart i sju, nedsläpp sju..



Vad menar min godartade son med den här minen??


Alfons i Faffas knä

Alfons i Farfars knä. 







Av Sara - 27 februari 2009 12:40



Äntligen kom spelet fram..

vann den på tradera häromdagen och nu ska här spelas, hehe..

Sist jag spelade det så var det jätteskoj, nu ska vi se om det fortfarande är det.

Haha, jag vet.. Jag är udda, men mer avancerade spel än såna här är nog för svårt för mig.

Av Sara - 27 februari 2009 11:40

Här kommer en fin bild på semlorna jag gjorde igår.. Nu är dom slut tyvärr, så när som på en som är Jockes. Men vem äter inte semlan på en gång? Jo, Jocke tydligen.. Han är lite udda min karl. Hehe..

Av Sara - 26 februari 2009 20:42


Så avslutar vi dagen med en Alfonsbild.


Jag är helt slut. Trötter. Idag har vi (med vi menas jag) lyckats promenera handla och OCH städa.

Dessutom har vi haft besök av Farmor och Faffa. Vi fikade på semla och perkulatorkaffi och pratade om allt möjligt, mest om Alfons tror jag.


Inget virka alls blev det idag, buhu, men jag överlever. Alfons ligger nu i vagnen och mumsar på nappen.

Vi bekämpar skorv inatt. Han har en supertrendig vit hjälmmössa på för jag vill inte att han ska kladda ner överallt med sitt salisylvaselinindränkta hår. Om det nu heter det vet jag inte, men nåt i den stilen åtminstonde. 


God natt gott folk!

Glöm inte bort att hjälpa mig med virkningen nu!


Ovido - Quiz & Flashcards