Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Sara - 20 februari 2009 15:18



Magi


Dagen Alfons.. Något suddíg men..

(Det är inte lätt att hlla kameran stilla när den store Magikern puttar sin spell på mig.. ) och nu på dig.. känner du dig hypnotiserad?

Av Sara - 20 februari 2009 11:32

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du?: Sara
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stad

3. Flicknamn: Stina

4. Pojknamn: Samuel
5. Yrke: Sagotant
6. Färg: SkogsGrönt
7. Klädesplagg: Sandal
8. Mat: Sill
9. Sak i badrummet: Salva
10. Plats/stad: Soffan
11. En orsak att vara sen: Skoval(att välja skor kan vara svårt)
12. Något man skriker: Satan?
13. Film: Shaun of the dead
14. Något man dricker: Saft
15. Band: Smaklösa
16. Djur: Snok
17. Gatunamn: södra kustvägen
18. Bil: Saab
19. Sång: Ska vi plocka körsbär i min trädgård
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Sex


Japp, ni som känner er hågade att göra denna lilla lista nu får vackert göra den.



Av Sara - 20 februari 2009 11:07

kom att fundera på alla bloggar som finns.

 Alla dessa bloggar ger mig möjligheten att se att allt är bra med folk utan att jag behöver höra av mig till dom.

Fantastiskt, fast samtidigt så är det synd, för människan blir ju ensammare på det här viset.

 Helt plötsligt kan man få reda på saker om folk, hur dom mår, vad som händer och sånt. Helt utan att behöva ringa dom. Allt som behövs är en ledig stund. .


Nu ska jag bli bättre på att blogga igen. Hade jag  tänkt mig. Så alla mina läsare vet att allt är prima med oss, precis som det ska vara.


Jag har varit helt usel på sistonde, att blogga, (som om ni inte visste det) skärpning påbörjas redan idag :)

Ska nämligen lägga in alla bilder jag tagit i datorn idag. Så då kommer jag lägga in här till er också, bra va?! Bara Alfons tillåter mig att sitta lite då och då så..


KRam




Ovido - Quiz & Flashcards