Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Villervalla mössa, Sågmyra och Calimero

Av Sara - 28 maj 2009 19:59

Igår var jag och Alfons med Jess och Casper till Sågmyra. Vår mission var att besöka Calimero för att kolla och eventuellt ruinera oss på Villervallakläder. Jag är ju redan så gott som pank så jag köpte en solhatt, perfekt då jag självklart lyckats slarva bort Alfons svartvita någonstans på Gotland, och en soloverall. Det är som en body fast med korta ben och korta ärmar. Väldigt fint! Kommer kort på det så småningom. För idag ska jag nämligen visa upp hur underbart söt Alfons blev i sin presentmössa han fick av Jess.  Tack, tack och bock säger Alfons för den fina presenten. :)


Snygging i villervallamössa

Det kan väl ändå inte bara vara hans mors hjärta som smälter?



Efter bebisshopping tog vi en fika på cafet där inne på lager 157, det satt gott i magen innan vi traskade igenom den stora butiken. Inga större fynd gjordes där inne för min del, lika bra det kanske. Men jag hittade ett rosarött nagellack som fick följa med mig hem.

Jessica hittade lite mer men hon vägrade att uppge hur mycket hon handlat för, hon hävdade starkt att jag bara skulle skriva summan på bloggen.

Hmpfnyys, som om jag skulle göra det. Läs om vårt senaste besök i Sågmyra så ser vi alla att jag bara nämde lite försiktigt vika summor det handlade om.



Det blev bara runt 4000 steg för det äventyret.

Undrans vad en runda ger i stegväg på kupolen.. hmm.



 
 
Ingen bild

Cornelia

29 maj 2009 13:20

Dags för en familjebild? Här är lite inspiration. ;o)
http://awkwardfamilyphotos.com/wp-content/uploads/2009/05/pooh1.jpg
Trevlig helg!
/Cornelia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 maj 2009 20:33

Nu flyttar jag, med ni behöver inte alls bli förvånade eller förskräckta. Det är bara bloggen som flyttar. Följ mig mer än gärna på...   Koftans nya häng Vi ses där! ...

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,     Alfons i Villervallasolhatten.   Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar. Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.   Idag har vi varit vid stugan ...

Av Sara - 28 maj 2009 09:17

Nu känner jag att det är hög tid för mig att tipsa och skriva lite om film. En hel del av min fritid, erhm, tid går åt till film. Inte mycket går upp mot en väldigt bra film.   Eden Lake - en skräckfilm så störande och äckligt jobbig att jag fundera...

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag..  Jag har inte städat.   Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.   Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och p...

Av Sara - 26 maj 2009 10:09

Morrn Morrn!!   Det blev inget städat igår, jag orkade inte röra många fenor igår inte. Idag har jag öppnat dagen med en dusch så kanske att jag lyckas bättre idag. Det stora kruxet är att inte fastna vid datorn. Läsa bloggar är roligt men ack så tid...

Ovido - Quiz & Flashcards