Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Sara - 25 maj 2009 10:19

Morrn Morrn!


Eller god förmiddag kanske det heter. I vilket fall, solen skiner! Jocke sitter på en buss med sina arbetskamrater. På väg ner mot stockholm någonstans för möten och lek. Alfons ligger i stora sängen och snusar. Jag sörplar kaffi och funderar på Var jag ska börja städa. Trist, jag vet. Men vad skönt sen om jag blir klar, hehe..


Så det är väl det som står på schemat idag, städning.


Tidigare imorse så snurrade Alfons runt från rygg till mage åt andra hållet. Bara sådär! Hur kan man vara så liten och helt plötsligt bara kunna en sak? Själva snurrandet idag förstår jag, det var bara att applicera hans tidigare snurrkunskap till andra hållet. Men, Hur och När lärde han sig hur han skulle rulla från första början?! Jag finner det helt fantastiskt det här. Tänk att jag än så länge får följa honom så nära i hans utveckling. Jag tackar och niger, Tack tack!

Ovido - Quiz & Flashcards