Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sara - 1 maj 2009 17:09

majbrasa i borlänge  majbrasa i borlänge


Så här var brasan vi hittade här..



Valborg i klinte  Valborg i klinte


Och så här såg det ut i klinte.








Av Sara - 1 maj 2009 16:55

Hej hej! Nu är det 1 maj och jag är inte ute för att demonstrera. Men det borde jag egentligen gjort/göra av flera uppenbara skäl. Men jag orkar inte, vad kan en liten människa göra egentligen när allt och alla skiter i dem som är och har mindre?!




Valborg firades i alla fall. Vi, (jag, Jocke, Bob och Alfons) klämde in oss i vår bil, slängde i min cd med vårlåtar och så jagade vi brasa. Valborgssightseeing tror jag det kallas. Att åka runt och spana på folk och natur och bara njuta av bilturen. Vi lyckades faktiskt se en majbrasa i år. Lägger strax upp bild på den.


brinnande sol

Här har vi den brinnande solnedgången.





Ovido - Quiz & Flashcards