Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag.. 

Jag har inte städat.


Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.


Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och pratade på en himla massa. De pratade om allt möjligt och jag hängde inte med för fem öre av allt dom sa. När vi tillslut fick gå sa den ena flickan, hoppas bebisen i magen mår bra också. Alltså, nu måste vi flytta härifrån. Vad pinsamt för mig nu, och för dom senare, när de inser att jag bara vara tjock och inte alls väntade en liten flicka.

Är det inte lite konstigt att jag bara känner mig tjockare och tjockare fast jag börjat med iallafall en eller två nyare och bättre vanor? Borde jag inte känna mig friskare och bättre? hmm..

Ovido - Quiz & Flashcards