Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Sara - 22 maj 2009 16:50

Hej hej gott folk!


Nu är vi hemma igen, Alfons och jag.

Vi kom i förrgår men orken har fattats. Den fattas ännu för jag lyckades fånga en förkylning på ön så jag är hängig och loj. Lyckades (eller tvingades) packa upp idag iallafall.


Jag hoppas jag snart är kry och kurant, galant och inte alltför tant. Jag  vill promenera mera, flexa bena. Få vinden i håret trots mitt sakta mak, mersmak för bullar, kakor, chips, godis, glass i stora lass, med chokladsås och strössel. Polkasmak i våffelrån. Ett hån. Måste promenera mera.




Tack för alla söta fina kommentarer förresten! Ni är bara för fina allihop! :)


Nu ska jag masa mig ut i köket för en kik i frysen efter något som skulle kunna bli en hyffsat god kvällsmat. Kram på Er!

Ovido - Quiz & Flashcards