Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,


Villervallahatten 

Alfons i Villervallasolhatten.


Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar.

Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.


Idag har vi varit vid stugan och tagit det lugnt i det underbara vädret, det var varmt. Det blir nog lite mindre kläder på pojken imorrn, så han slipper svettas o bli blöt. Det måste vara bättre att vara torr och sval och skön istället för svettig kladdig. Eller så tycker åtminstone jag, nu är inte jag särskilt känd för att dyrka sol och värme heller. Svammel, nåja.


Igår hade jag fullt upp. Vi var med Jess och Casper i Torsång en sväng. Först i den stora handelsträdgården där, nio växthus tror jag minsann de hade. Där låg mamma och hennes trädgård lite i lä. Fast hennes örtträdgård är då bra mycket bättre. Det var ändå det enda jag tänkt köpa, lite kryddväxter, men eftersom utbudet var så kasst så struntade jag i det.

Efter växthusen tänkte vi fika på det välkända cafeet där nere vid älven. Läget är ju helt fantastiskt! Glassen var billig och kaffet gott. Dit blir det säkert några fler turer.

Casper i rosa tshirt

-Hejja Rooosa, sa Casper i bilen där han satt med sin nya snygga rosa tshirt.


Cas, Jess, o Alfie

Såå sööta allihop! Jessica med Alfons och Casper i knät.



Ni har väl sett hur alla tuffa människor här ute i världen sitter nu för tiden?!

Va?! Har ni inte?! Kolla då in min gosse som redan fattat hur allt går till. hehe..

Alfie med benet på svaj


Benet





Ovido - Quiz & Flashcards