Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Sara - 14 januari 2009 21:32

Hoj, hoj!


Ikväll kollar jag på förlossningskliniken. Det hade varit intressant med ett program om min förlossning. En detaljerad genomgång om vad som hände. Det hade varit trevligt (tror jag) att få se hur Alfons såg ut när han kom, hur snabbt det gick, vad som sades och allt sånt.


Jag kommer ihåg, nu när jag såg en annan kvinna på tv, att jag skakade jättemycket när jag la mig på operationsbordet. Varför skakar man då? Gör alla det? Är det bara chock och nerver eller är det något annat?

Jag har ett minne av att några pratade, där innan jag somnat, men jag minns inte vad de sa. Har för mig att jag då tänkte att jag skulle komma ihåg det. Har för mig att de blev tillsagda att sluta eftersom jag fortfarande var vaken.


Det är bara några av frågorna jag tänker på då och då.

Nu är Alfons snuttasugen igen, så.. Det är alltså dax för mig att inta soffläge igen.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards