Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 14 november 2008 08:40


God morgon gott folk o fä!

Idag är det äntligen fredag o snart är det helg. Inte för att mina dagar ser så olika ut, eller jo.. på helgen e Jocke hemma, myysigt.


Morgonens youtubeklipp är visserligen väldans snott från Adam o Gry som kör den varje dag nu för tiden, men vad gör väl det när en låt är bra.

Fast den är nästan snäppet bättre med Smaklösa, eller vad säger ni?

(O varför finns inte Smaklösas version på youtube? )

Av Sara - 13 november 2008 13:46


Haha, satt o slöade framför youtube som så många andra gånger.. o vad kommer man fram till.. Hehe, sååå underbart..

svenske kocken såklart!! Så har ni tråkigt.. kan ja tipsa om mupparna.. hehe..

Av Sara - 13 november 2008 13:40

Ja men gudars.. sången e ju bara såå fantastisk.. den skulle man haft som ringsignal.. nån som vet vart man hittar den?

Av Sara - 13 november 2008 10:46


E de inte gött o härligt?

Av Sara - 13 november 2008 09:37


Morrn Morrn!

Idag var det inte vinter ute när man kom upp.


Vad i herrans byxar har hänt med Leksand? Eller e de bara jag som tycker det e pinsamt? Fast dom kämpade iaf, bara dåligt flyt säger Jocke. Jag tycker det e jobbigt, pinsamt o ändå tittar jag. Vissa av dom jobbar o sliter så hårt, utan utdelning.. nåja.. nog om hockey, blir bara så trött..


Inatt vaknade jag med ett ryck, o var med ens helt tvärsäker på att det var en främmande man i lägenheten, skitläskigt. Pissnödig som fasen o vågade inte gå o kissa. Men det struntar min kropp i nu för tiden, att jag inte vågar nåt alltså. Den framkallar kramp iblåsan bara, o vips så har Ms Badboll inget annat val än att gå o möta främlingen.

Det fanns ingen där. (Pjjjiiuu)

Bara en Söt Jocke som snarkade i lugnan ro. Jag gjorde mitt, bad andarna att lämna mig ifred, för jag orkar helt enkelt inte se nåt väsen just nu o sen somnade jag snabbt om. Slutet gott, allting gott.


Nu ska jag leta fram nåt bra att lyssna på.. Återkommer snart igen..

Av Sara - 13 november 2008 09:20


Måste tillägga att Söta Jocke Inte sover på toa alltså, om nu någon tyckte att jag skrev det.. Han sover i eget rum, eftersom Ms Badboll tydligen snarkar för mycket nu för tiden..

Fnys.. Har ingen aning varifrån han fått den iden?

Nåja, så jag hör alltså hans småsnarkande när jag lämnar mitt rum.


Av Sara - 12 november 2008 19:03


Ja, så var det invigning i malmös nya arena..


Heja Leksand!! Se nu för f-n till o sätt dom på plats.. snälla snälla snällllllllaaaaaaaa..



Av Sara - 12 november 2008 14:51

suck.. de e ju som att se  Ms badboll.. hehe..



Ovido - Quiz & Flashcards