Alla inlägg den 26 november 2008

Av Sara - 26 november 2008 12:59

Tänkte det var dax för en uppdatering..


Det går riktigt över förväntan med min plan på att ta det lugnt.. Jag softar, zappar mellan kanalerna och börjar fundera på om jag ska baka snart eller senare.. hmm..


Skönt o inte göra något juh..

Det enda jobbiga är att jag inte sover.. Jag önskar jag kunde hitta en ställning som inte gör ont efter tio sekunder.

 Tio sekunder är inte lång stund att sova på.


Någon som längtar efter att få köra bil? Gärna någon timme eller två? Har du lyxen med värmeslinga i stolen?

Jag kan tänka mig att prova sova medans du kör.

Tänk på saken, alla vill väl ha en dreglande, snarkande Ms Badboll brevid sig när man e ute på långturen?!

Nä, nu ska jag ta o släpa mig bortåt soffan igen.. Hmm, film kanske.. hmm..


Av Sara - 26 november 2008 08:25

OH HAPPY DAAAYYY!!!


GLAD SMILIE


(OH, DU LYCKLIGA DAG)


Gudars vad glad jag just blev.. Trots att jag inte alls fick sova så gott som jag hoppades på.


Nattens mantra var visst nåt i stil med:

änglavingar, tomtar, kärlek och former.


Någon som vet varför jag vaknar sjuttielva gånger per natt o upprepar ett mantra för att somna om??


Gårdagens  (erhm.. (gårnattens)) mantra var:

Jag behöver inte ha alla svarta kläder på mig.. (samtidigt)

 stenar



Det bästa är att jag har en ganska lugn dag framför mig. Ska baka smarriga saffransskorpor, återkommer med resultatet. Ska ringa lite, jag vill inte ha besök av någon från Trygg Hansa som ska berätta om hur bra dom är på barnförsäkringar. Har hört att det är smartast att lita på en undersökning gjord av någon oberoende.

Tjaa.. o i övrigt ska jag ta det lugnt..




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards