Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sara - 24 november 2008 13:59

Mm, Det luktar jul och saffran här hemma nu!


Det blev lussebullar.. Eller ska bli.. Degen står på jäsning under en julbakduk (endast att använda för julebak, gud nåde den som använder julbakduken i annat syfte än för just julebak!) .


Nu ska jag försöka hitta den där gudomliga sovställningen jag hittade en stund i gårkvälls.. o försöka ta en powernap..


Mage o deg under jäsning..




Av Sara - 24 november 2008 08:51

God Morgon!!

Ja, så var det då måndag igen.. Jisses,vad det går snabbt nu. Den här veckan känns redan som den kommer gå fort, en del o göra..

1a advent på söndag.. wieee.. o då äntligen får man börja längta på riktigt efter julen.


Idag var det tänkt att jag skulle åka med Jess till sågmyra, så blev det inte.. hoppas vi kommer iväg imorrn. Såå.. istället lär jag baka antingen lussebullar eller saffransskorpor idag.. hmm.. vad ska jag välja..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards