Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sara - 20 november 2008 13:55

Det går trögt idag..


Har ingen lust alls att städa.. Putsat lite fönster iaf. Men suck o stön för att rydda, röja, damma, putsa, feja..


Lyssnar på ABBA just nu, trodde det skulle öka motivationen.. men det verkar inte så. Vill nog helst lägga mig o sova en stund, inte för att jag skulle kunna slappna av så pass mycket att jag somnar.


*ladda, ladda, ladda*


Nu ska jag ta några djupa andetag o göra nåt nyttigt iaf.. hehe, får se vad det blir..


Av Sara - 20 november 2008 10:38


Gymnasietid, sommartid, o mörka nätter..


En liten flashback till visfestivalen i Västervik.. Varför vet jag inte.. I vilket fall.. En vacker sång är det iaf..  

Av Sara - 20 november 2008 09:02

Morrn Morrn!


Idag har solen bestämt sig för att visa sig.. Det innebär en promenad på schemat för dagen.

Så ser jag nu när solen går upp ordentligt att jag verkligen behöver putsa fönstrena. Jag tvivlar nämligen på att det är så disigt ute som det ser ut.



I övrigt lär jag väl städa som vanligt.. skönt o ha fredagen till slappande och då ändå få en ren lägenhet till helgen.



I övrigt känner jag mig sur nu när jag tänker efter.. Bitter, butter o grinig. Avis på alla andra som har eller tar allt dom vill ha. Jag vill oxå få. .

o nu tänker jag på renovering av lägenheten tex.. alltså.. alla håller på o fixar o tapetserar o målar o fixar o donar..

Jag vill oxå ha andra tapeter  och färger i den här lägenheten.. jag menar.. orangegult är inte en skön färg att ha i tre av sex möjliga utrymmen. ett badrum i vitt med blått golv är inte vackert det heller.. ser bara tomt eller plåttrigt ut.. kunde väl varit nåt mer blått då.. varför lägga in ett blått plastgolv över huvud taget?


Jag orkar tydligen inte ens borra fyra nya hål i babissängen så jag kan få ett till läge på sängbotten.. Hu!!


Bitter, Butter och Grinig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards