Alla inlägg den 12 november 2008

Av Sara - 12 november 2008 19:03


Ja, så var det invigning i malmös nya arena..


Heja Leksand!! Se nu för f-n till o sätt dom på plats.. snälla snälla snällllllllaaaaaaaa..



Av Sara - 12 november 2008 14:51

suck.. de e ju som att se  Ms badboll.. hehe..



Av Sara - 12 november 2008 14:03

Här kommer bild från Bröllopet i sommras.. Johanna och storebror Magnus.

Av Sara - 12 november 2008 13:11

mumma mumma!!!

Av Sara - 12 november 2008 10:57

Lägger in lite kort på mina nära o kära.. Eller på några av dom iaf..

Av Sara - 12 november 2008 10:54

 haha, vi bara måste börja med kortet jag så vackert kallar,


VAR ÄR BADBOLLEN??

Av Sara - 12 november 2008 10:20



Mm, ja sitter o myser i julmusiken nu, härligt härligt.

 Tänk vad alla där hemma e glada att jag inte bor där längre o förpestar deras hem med julmusik i november.. Nåja, började ju julplaneringen o tyckte mig se att jag hade lite mer tid än jag befarade, skönt.


Nu grubblar jag bara på det här med julklappar, jag är verkligen långt ifrån välborgad just nu. Men jag vill ju ge något till alla, funderar på ett julgodispaket till familjer o så nån slags present till de minsta. Då är kruxet att det blir grymt mycket godis att göra, o orkar jag det? Jag som gnäller över att stå o laga mat för jag måste sätta mig ner o pausa för kroppen säger ifrån.. hmm.. Tål att tänkas på.



Av Sara - 12 november 2008 08:37

Morrn Morrn!


Så vaknar man då i en vinter igen, de va minsann ingen snö inatt när jag va uppe på min nattliga tur för att kolla om toaletten fortfarande fungerar som den ska. Men så är det inte mycket snö heller så den hann väl ramla ner efteråt. Vackert är det! Men jag har inga bra vinterstövlar, blir väl o snubbla runt i hjärtats snowjoggings, heyy..


Detta måste iaf innebära att julen snart är här va? o med andra ord, det är nog dax för mig att idag ta fram kalendern o kika o börja min julplanering. Är ju snart första advent tror jag.. Då ska vi ha adventsfika såklart, det vore bra om jag hunnit baka mina lussebullar, saffransskorpor o sånt där tills dess, så vi har nåt att bjuda på oxå.


Hihi, så nu ska jag leta fram mina gamla skivor med jullåtar, man kan väl inte julplanera utan julmusik väl? :D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards