Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sara - 22 november 2008 17:38

Jag har fått en vattenfylld kropp..


Mina fötter ser ut som om någon försökt mörda dom via strypning. Övergången mellan fot och ben ser läskigt o konstigt ut.. Ska se om jag kanske kan lyckas få fram några bilder sen.. Haha, som om ni vill se mina läskiga fötter..

 Nåja.. Jag har iaf haft fossingförstoringen  till och från ett tag, framförallt så har jag märkt det när jag ska ta på mig skorna.. Idag var det hemskt.. Vi skulle ut o åka en sväng, ta en tur på en loppis o bara göra nåt. Vad händer? Jo, mina fötter vill inte vara i skorna alls längre. O jag som inte har några större skor. Vill aldrig mer gå ut om det ska vara så där illa resten av graviditetstiden..


Nåväl, jag haltar väl iväg ändå. När vi väl e på loppisen har jag nästan glömt bort hur ont det gör att ha för små skor. Då kommer nästa chock..


Händerna! Mina..  fingrar.. Dom.. lyder.. inte..

Que!?? 

Dom känns för stora, bortdomnade nästan o så gör det ont i huden, en svidande känsla.. hmm, ungefär som det känns i fötterna när jag försöker ta på mig ett par skor, tänker jag..

Jag kikar efter o japp.. självklart!! Någon har bytt mina händer mot nånting med korvar på.. Fem korta tjocka korvar på en tjaa.. jag vet inte vad.. Nånting som inte var mitt iaf.. Men Jocke sa det var jag, och att korvarna va jättefina.. Prinskorvar till tår och bullenskorvar till fingrar..


Så nu tänker jag kalla mig själv för Tjorvas istället.. För det låter nästan som korvas.. fast gulligare..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards