Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sara - 25 november 2008 16:48


Idag har vi fyndat!!



Jag fyndade:


  • Ett stycke svart kofta, såå snygg! med Ull i (:D ull e varmt o skönt och väldigt bra.) Dessutom så glipade det inte trots att jag knäppte alla knappar.. Då blir man glad om man heter Ms Badboll.

Priset? För endast 299:- blev den min.


  • Ett par svarta vantar, billigt, 40 spänn, stickat.. ja, som hittat helt enkelt!

  • Till Jockeman! två tshirtar blå o grå, vanliga enfärgade och förhoppningsvis precis sådana han ville ha. 2 för 100:-

och sist men inte minst..


  • Julkulor.. 39 kronor, en i modell större o fyra mindre.. Tänkte försöka ha dom hängandes i fönstret nu från 1a advent, hoppas det blir vackert..

Tycker jag var ganska duktig ändå att hålla i slantarna.. Jag vet nån annan som gick därifrån med några tusenlappar mindre och det berodde nog inte på att fikat där va billigt, för det var det ju. Fikat alltså.. Det var verkligen billigt.

Fast å andra sidan..

Hon fick ju med sig massor massor mer än jag..

O det mesta var ju julklappar!

O hon har ju fördelen att hon tjänar ju faktiskt pengar, till skillnad från mig.. som inte har nån inkomst alls för tillfället..

Smart!!

Hmm, jag kanske borde slå in Tshirtarna.. hmm..



Av Sara - 25 november 2008 16:40




"-Hihihiii, ja det ser verkligen ut som du ätit en....

                                                  
                           ..... badboll.. hihihiii"

citat Jessica

(När jag efter mycket om och men, lyckats knöla in mig klart i bilens framsäte. )



Hehe, hon e ju bara för rolig hon.





Av Sara - 25 november 2008 15:47

Ja, nu lägger jag ut bilder här.. De som känner sig kräsmagade skall inte titta, jag menar.. vissa hatar fötter..


osvullen fot


I vilket fall.. den första bilden e väl tagen för typ en månad sen, och japp, det är min fot..


Den andra bilden föreställer min fot den oxå, men man kan verkligen börja tvivla. Bilden tagen i lördags.

Är det inte skumt? Eller... Det är väl inte bara jag som inbillar mig?


svullen fot


Det är väl inte bara jag som tycker den nedre foten ser död ut? Som en svullen likdel från någon film eller nåt.. Vattensjuk..

Inte konstigt skorna inte passade alls i lördags..



Nu ska jag gå o käka lite mat.. Om en liten stund ska jag berätta för er hur om allt vi fyndat idag.. hehe..

Av Sara - 25 november 2008 08:43

saffransbullar


Morrn Morrn gott folk o fä!

Visst blev dom fina? Saffransbullarna jag bakade igår. Idag har jag lite småmycket på gång. Ska strax rusa iväg för en tur med Jessica o hennes son. Hoppas vi får fynda något roligt..

Sen så e det ju kurs ikväll igen! Vat inte vad man kan kalla kursen.. Har för mig att Solvone pratade någonting om änglakurs, änglagrupp. Kanske man kan kalla den det då.. :D


Nu ska vi rusa..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards