Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Sara - 31 mars 2009 20:53

Vad fina vi är, min lilla familj och jag.

Av Sara - 31 mars 2009 20:38

Go kvälls!


Har ni sett vilken Goding jag och Alfons fått umgås med idag.


Casper i nya brillor


Här provar vi alltså brillor på Gina, (tror det kan vara hans ömma moder i bakgrunden förresten). Han (och jag) blev så kär i detta paret att Jess blev tvungen att köpa dom. Sen fortsatte han att charma alla där han gick gatan fram i sina något(?!) för stora brillor. Såå grymt go pojk! När gatan var slut var dom borta, någon måste "råkat" förlägga dom någonstans.







Av Sara - 31 mars 2009 08:25

Morrn Morrn!!

Här sitter jag med en kopp kaffi, Alfons leker i babygymmet och Solen skiner!!



Underbart!


Men nu börjar det bli dags att svepa kaffit, dra på sig lite paltor och göra oss klara.

Uöööööoooo, Mot sherwoodskogen, eller Falun va det ja.





Ovido - Quiz & Flashcards