Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Sara - 13 mars 2009 20:15


Dagens Alfons..


Nu så här till helgen och allt slår jag och Alfons på stort och bidrar med ett klipp.

Vi slår på ännu större och bjuder på Två! Det andra hittar ni HÄR.


Tänk vad han börjar bli stor, inte nog med att han kan SE Rabbis nu helt plötsligt, han blir Glad också. Som om det inte räckte så kan han knapphändigt ta tag i saker. Som prylar han vill undersöka, nallar, filtar och annat som är inom räckhåll.

Av Sara - 13 mars 2009 10:11


Morrn Morrn!!


Återigen försvann veckan någonstans, jag vet inte vart. Tiden går uppenbarligen lite för snabbt just nu.


Kvalserien börjar, Jocke är laddad och glad. Igår ville han inte höra ett ord om kvalet för då skulle han inte få sova sa han. Nu imorse gled han upp glad som en lärka och började prata om hockey. Antar han sov gott.


Jag och Alfons ska vara hemma ikväll och kolla på tv, tv4 sport. Sändningarna börjar 18.30 har jag för mig.



Längtan till våren!

Jag längtar efter våren! Jag är trött på snö snö snöööö. Nu vill jag shoppa frön och bråka i jord. Men jag har så dåligt med plats. Tror ni jag kan få ställa några krukor i sommarstugan med lite odlingar i, drömmer om körsbärstomater, paprika (för skojs skull), sockerärter och blommor. Det borde väl gå. Här på balkongen blir det oregano, dill, persilja, och blommor. Tror jag ska göra en riktigt mysig balkong i år. Med tyger, ungefär som gardiner vill jag ha.



Just ja, jag vill ha..

En skiva med valborgssångerna på.

Ett par uggs, jag vet, det är inte riktigt min grej att vara märkesfanatiker, Det är jag inte heller, men jisses vad de där stickade är snygga, vem av er ger mig dom?



Ovido - Quiz & Flashcards