Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Sara - 25 mars 2009 16:13


Ja, så då ska man äta våfflor.


Mitt nya våffeljärn för 99 kronor från coop var nog inte så bra eller så var det smeten som inte var som den skulle. Det kan vara så att det var jag som gjorde fel också, det vet jag inte. Mina våfflor blev ungefär som lite tjockare och krispiga pannkakor. Nånting blev galet helt enkelt.

Smaken var det dock inga större fel på. Nu är jag mätter.


Har ni ätit våfflor idag?

Av Sara - 25 mars 2009 08:49


God morgon!


Idag är allt mycket bättre om man bortser från allt tjafs på tv. Kan inte alla bara avgå och så kan folk som nyss förlorat sina jobb ta över istället. Rikt folk ska inte hålla på med sånt där. Nä, jag kan inte sånt där, men jag blir så trött. Det enda de ångrar är att de blev påkommna.

Nog om det där.


Alfons sover i sin spjälsäng just nu. Tänkte jag ska vänja honom med den sängen så den inte blir helt oanvänd. Hehe..

Längtar efter att få koka lite mer potatis till honom men jag ska vänta tills Jocke kommer hem idag. Så han får se live istället för på film.


Idag kommer den nya hemsidan för Vägverket lanseras, den som Jocke och hans kollegor arbetat över så mycket för. Tror den publicerar vid 13, har jag för mig att han sa.


Nu dags för en till kopp kaffi.

Ovido - Quiz & Flashcards