Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Sara - 20 mars 2009 19:23


Såg "30 days of night" förut idag, då när jag virkade och drack kaffi. Eller repade upp blev det, för jag var inte nöjd. Jag försöker mig på att virka handledsvärmare eller något i den stilen.

Snart filmtajm här, Jocke har hyrt "Låt den rätte komma in". Ska bli intressant att se om den är så bra som jag vill att den ska vara. Kom fram till att jag läst boken för länge sen. Jag gillar vampyrer, inte som jag älskar zombies men dom har sin charm.


Imorgon ska J jobba, stort suck! Dom har det riktigt stressigt på jobbet nu men deadlinen är snart slut. Då kanske jag får ha båda mina pojkar hemma på helgen. Men tillbaka till imorgon och mig. Vad ska jag och Alfons göra? Nån som vill hitta på något med oss?



Av Sara - 20 mars 2009 12:25


Nyss ätit, spagetti och köttfärssås.

Inget gott men äta måste man ju.

Fredag igen, i den här farten kommer det snart vara dax för inskolning för Alfons.


Tror jag ska ta och virka lite till, en kopp kaffi och en film och virkning. Det låter väl härligt.


Ovido - Quiz & Flashcards