Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Sara - 8 mars 2009 18:50



Så har vi då ännu en inblick. Imorse runt halv åtta var han så här glad och trevlig.

Av Sara - 8 mars 2009 16:39


Så, det blev en liten miniväska också, tanken var att ha mina solglasögon i den men väskan blev rymligare än jag tänkt mig så nu ligger den bara här, lite smått oanvänd men väldigt älskad. Vad det är roligt att virka!


Nu har jag börjat med ett par tofflor, i lejongult. Ja, jag repade upp det förra projektet än en gång. Men nu kommer det bli väldigt bra. Ull är varmt om frusna fötter, perfekt. Än så länge har jag bara en toffla, så jag får varmt om ena foten i alla fall. Tanken är nog att den andra är klar till kvällen. Vi får se vad Alfons tycker om den iden.



Nu måste jag bara komma på en belöning till Millan, trots att jag inte gjorde en muggvärmare så vill jag premiera henne. Kanske ett par tofflor? Fast i ett annat garn. Vad säger du, Millan, är det något som lockar?




Ovido - Quiz & Flashcards