Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Sara - 3 mars 2009 18:47

 var en ganska bra dag över lag.


Lite slaskigt bara. Om det ska va plusgrader kan väl ändå solen få stråla tycker man.


Vi var på Röda korset med Fammo och Faffa, det blev dyra knappar för mig. För det var därför jag åkte dit, för att köpa knappar coh eventuellt två fodrade skjortor till Moffa (dom fanns där sist). Nu var dom iallafall borta, sen hittade jag massa sjalar, nån kjol och lite annat smått och gott. Vad jag ska med alla dessa sjalar till vet jag inte, använder det ju inte. Får försöka börja me huckle eller nåt, hehe..  

Knapparna kostade 15 kr. Jag gick därifrån ca 90 kronor fattigare. Fast, jag sålde en film till Jocke för en 20a fast jag bara gav en femma för den. Så egentligen kan man säga att knapparna kostade mig 70 kronor istället för 15. 70 kronor för en hel sillburk full med blandade knappar är väl inte helt fel? Så fick jag ju en massa annat smått och gott på köpet.. Äh, nu måste jag lämna mitt svammel och plantera mig framför tvn..



Nu snart kommer det bästa med vardagar, nästan alla vardagar.


En hel timme med "2 and a half men"


Ovido - Quiz & Flashcards