Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sara - 23 mars 2009 09:04

((Efter mycket invecklade utredningar och funderingar har jag nu kommit ett steg närmare lösningen på gåtan om vem eller vad som ritat på min son med silverfärg.

Jag kom över den här bilden nyss.))

ledtråd


Hehe, alltså, det är Måns Zelmerlöfs autograf han har på armen.


I lördags när Jocke var och jobbade extra så passade jag och Alfons på att gå ut och ha lite skoj. Vi träffade Jessica på kupolen och gick runt och shoppade lite. Det var schlagerhelg där. Molly sanden, Sarah dawn finer, Måns och Caroline af Ugglas var där. Sen mötte vi upp Jockes systrar och familj. Det var då han fick följa med till Måns och bli signerad. Men det bästa var så klart att vi nu har  hört vår låt live så att säga. :D Snälla Snälla.

Och att jag numera ägen en grön skön klänning.


Tack, tack!!





Ovido - Quiz & Flashcards