Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sara - 12 mars 2009 20:32


Tänkte att ni kanske ville se en del av blommorna Jocke fick från min mor och far. Måste passa på att berömma min mamma för hennes avancerade tekniska kunskaper, hon har nämligen beställt blommorna på nätet. Det hade nog inte ens jag gjort, jag hade vackert ringt till blombutiken tror jag.

Av Sara - 12 mars 2009 20:22


Idag fyller Alfons pappa år, grattis till honom!!

Jag smög upp i morse, gjorde smörgås, plockade blommor, gjorde kaffi, fixade och smög med servetter och mjölk.

Allt för att överraska Jocke med en vacker morgonserenad.

När jag står där med blommor i hand, pysslar det sista, så kommer Jocke.

Men han fick vackert skutta isäng igen och sedan verka jättesovande när jag kom in med brickan. hehe..


blomma

Man tager vad man haver, ihopplock bland krukorna, ganska fint ändå!



Ovido - Quiz & Flashcards