Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Cherry Coke!!!! Bojkott av Coop!

Av Sara - 27 april 2009 20:11


Idag bytte vi affär. Vi bojkottar coop för allt det där tjafset om Milko och Arla. Nu är det ICA som gäller. Ica Maxi idag. Så nu har vi ansökt om ICAkort också.

Hela handeln tog ungefär en och en halv timme mer än vanligt, det är inte lätt när man inte vet var allt man vill ha finns. Dessutom mötte vi på folk som ville kolla in vår söting.


I en av de sista hyllorna hittar jag.. Cherry Coke och Vanilla coke. 10 spänn stycket men herreminje, pengar är en värdslig sak, som Karlsson på taket skulle sagt. Jag har alltid velat smaka en cherrycoke som de alltid vill ha i gamla 50talsrullar. Eller jag har ialla fall fått för mig att det är i såna filmer dom ber om det. I vilket fall. Har dom på kylning nu, får se om det blir provsmakning idag eller om jag sparar mig lite.


Om det blev något billigare vet jag inte riktigt, när vi jämförde individuella priser känns ICA billigare, men slutnotan var ungefär densamma.


Dr Pepper'n som är med på bilden är mest för att irritera min bror Jesper, som hävdar att just nämnda läsk är den godaste. Så, känn dig frestad, Jesper!






 
 
Sophy - What U See Is What U Get.

Sophy - What U See Is What U Get.

27 april 2009 20:49

oj, cherry coke har jag inte sett på år o dar :p

http://sophys.blogg.se

 
Anna

Anna

27 april 2009 21:00

Hur smakade den?

Tack för traderatipset?

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Neijlice

Neijlice

28 april 2009 12:51

Fan jag trodde att de hade slutat tillverka vanilla coke! :O GIEF!

http://neijlice.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 maj 2009 20:33

Nu flyttar jag, med ni behöver inte alls bli förvånade eller förskräckta. Det är bara bloggen som flyttar. Följ mig mer än gärna på...   Koftans nya häng Vi ses där! ...

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,     Alfons i Villervallasolhatten.   Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar. Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.   Idag har vi varit vid stugan ...

Av Sara - 28 maj 2009 19:59

Igår var jag och Alfons med Jess och Casper till Sågmyra. Vår mission var att besöka Calimero för att kolla och eventuellt ruinera oss på Villervallakläder. Jag är ju redan så gott som pank så jag köpte en solhatt, perfekt då jag självklart lyckats s...

Av Sara - 28 maj 2009 09:17

Nu känner jag att det är hög tid för mig att tipsa och skriva lite om film. En hel del av min fritid, erhm, tid går åt till film. Inte mycket går upp mot en väldigt bra film.   Eden Lake - en skräckfilm så störande och äckligt jobbig att jag fundera...

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag..  Jag har inte städat.   Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.   Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och p...

Ovido - Quiz & Flashcards