Alla inlägg den 5 april 2009

Av Sara - 5 april 2009 16:18

Snart är även den här veckan slut. Jag har inte lyckats fått mitt hår klippt den här veckan heller.

Vad säger ni, tror ni att jag lyckas smita ner imorrn förmiddag för en drop in tid?


Igår hade Jocke kvalitetstid med Alfons. Jag var hemma hos Jessica. Hon tog så väl hand om mig så. Förutom att hon skrämde mig med spökhistorier och sådant. Så jag höll på att få hjärtsnörp. Flera gånger.Efter mycket om och men vågade jag ta bussen. Jag klarade mig hela vägen hem, helt utan övernaturliga väsen.


En mycket trevlig helg får jag säga.

Tack tack!


Nästa vecka händer detta enligt min plan. (nu vet vi ju alla att planer är till för att brytas, till viss del åtminstonde så..)


  • Måndag-  klippas?, BVC, Hockey

Erhm, ja så långt har jag hunnit tänka. Sen ska vi fixa påskgodis och påskris så klart. Jag kan inte ha påsk utan påskgodis, nej förresten, jag Vill Inte ha påsk utan godis.


Hej o hå, hej o hå.


Ovido - Quiz & Flashcards