Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sara - 19 april 2009 18:18


En kavalkad av Alfons



Alfons

 Sjöar..



Alfons

Funderingar


Alfons

Vacker



Alfons och mamma

Ätande zombiebäbis och hans offer.

Av Sara - 19 april 2009 16:35

Haha, vilket enormt genomslag på min omröstning. Hela två tredjedelar trodde att jag skulle väcka Alfons och resterande trodde att Alfons skulle vakna ungefär som vanligt.

Alfons vaknade precis som vanligt. Han tar igen sin sömnlösa gårdag idag istället. Fantastiskt hur det kan fungera det där. Just nu är han otroligt nog vaken men vem vet hur tillfälligt det är?!


Idag har vi tagit det lite mer lugnt. Kom just hem från en promenad runt marknaden. Jocke fyndade en film och jag slösade pengar på lite godis som vanligt. Jag kan inte gå på marknad utan att köpa brända mandlar, ni vet den röda sorten. Jag blir lika besviken varje gång. Dom var godare förr när man var mindre och fick smaka från pappas påse. Aha!! Tänker ni, hon tycker gratis är godare. Visserligen är det också sant Men, i höstas (på klinte marknad) smakade jag av pappa precis som förr och dom var Inte godare än mina egna. Så, slutsatsen blir att Dem/Någon har ändrat på receptet. För min smak, vet vi ju alla, är helt oklanderlig.

Jag är oskyldig som ett lamm och någon annan är skyldig.

 Precis som vanligt.



Just ja, hela tre personer hade röstat, jag var en av dom. Vem var de andra två? Hmm hmmmm.. Ge er tillkänna snälla rara..



Ovido - Quiz & Flashcards