Alla inlägg den 3 april 2009

Av Sara - 3 april 2009 19:34

Kan man ha barnsolkräm i ansiktet? Måste undersökas.

Av Sara - 3 april 2009 19:20

Nu är det bestämt! Alfons och jag hade en diskussion (i mitt huvud) tidigare idag om huruvida våren är kommen eller inte. Vi (jag) bestämde att det var så. Även fast medeltemperaturen inte ligger över 10 plus ännu. Men solen värmer och jag har sett att humlen och gräslöken smyger sig fram lite smått. Gräset och tomaterna är planterade så jag är redo.


Nu är det vår!


Jag och Alfons har som sagt varit ute mest hela dagen, självklart har jag haft honom i skuggan. Men tydligen har solen letat sig fram till hans små kinder ändå. Den ena är nämligen lite svagt rosaförgad och lite varm. Nu är det hög tid att skaffa solkräm antar jag.




Ps. Beställde en cd förut, Vårkänslor med Örebro kammarkör. Så att jag kan få höra de vackra 1a majsångerna så mycket jag vill. Ds.




Av Sara - 3 april 2009 12:59

Det är fredag.. (igen behöver jag väl kanppast tillägga vid det här laget?!)


Solen är helt underbar där ute. Så jag och Alfons har en utadag, så gott det går. Hemma för lunch nu, men vi ska ut igen. Odla fräknar.


tjotjo

Ovido - Quiz & Flashcards