Alla inlägg den 1 april 2009

Av Sara - 1 april 2009 19:59

Dagens nyhet är att Alfons verkar äta allt. Tja, vi har visserligen bara testat potatis och morot hittills. Men ändå. Borde han inte reagera på smaken på något vis? Eller det kanske är just det han gör, han stänger inte munnen och blir sur. Det kanske betyder mumma mumma?!


morotsmun


morotsmun



Så grymt söt såklart.




Av Sara - 1 april 2009 09:21

Morrn Morrn


Idag får man ju luras. Det hade jag småglömt. Funderade ett bra tag på om jag skulle bloggskoja, men kunde inte komma på något roligt lur. Till exempel, om jag skulle dra till med att Alfons nu sitter helt utan stöd så skulle ni såklart bli besvikna när jag berättade sanningen. Så, det blev inget lur. Glad 1 april på er alla ändå!


Solen skiner, Alfons sover, jag dricker kaffi (någon som blev chockad?!) och jag har redan diskat. Nu ska jag bara lyckas städa lite, ringa mamma och prata en stund. Sen ska jag ringa svärmor och höra om dom vill komma förbi och leka med Alfons och fika.

Sen ska jag leta fram solglasögonen, ta en promenad, kanske till affären och köpa fika.

Hmm, bäst att ta en kopp kaffi till först. Så att jag orkar.



Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards