Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Bild och semesterdrömmar.

Av Sara - 23 april 2009 21:50



Alfonso


Nu är dagen slut och vi väntar med spänning på fredagens ankomst. Inte för att jag har någon plan för fredagen men ändå.

Alfons hostar vidare, mer sällan men han låter värre. Hoppas natten blir lugn, annars borde jag nog ringa BVC för rådgivning.


Ett annat samtal jag borde ringa är till Tunabyggen, våra kranar behöver nya packningar.


Idag mötte vi upp folket som varit utomlands en vecka. Jag vill också flyga. Jag vill också se underbara vyer. Njuta av sol och värme. Äta spännande och läskig mat. Få svårt att andas av den kvava luften. Svettas konstant av fuktigheten. Äcklas av skabbhundar och råttor och annat levade på gatorna.

Härligt Härligt Härligt







 
 
Neijlice

Neijlice

24 april 2009 00:07

Haha ja, jag vill också utomlands o mysa!
Va duktig du är ^^ 6000+ är ju massa bra!
En annan har ju klantat till det rejält, tillome missat att ha den på idag! Så det får jag betala för imorgon :) Jag är rädd för att komma ur den här vanan jag försöker bygga om jag tar det lugnt för mycket.
Hoppas du haft en fin dag iaf! Kram

http://neijlice.blogg.se

 
Ingen bild

jess

24 april 2009 01:28

Vi åker du och jag, bara du och jag, några bra böcker, goda drinkar och en solstol. AAAhhhh vilken dröm

 
Daniel

Daniel

24 april 2009 08:07

Må lille Alfons krya på sej!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Alexandra

Alexandra

24 april 2009 10:18

sjuukt sööt

http://vadfanskajagheta.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 maj 2009 20:33

Nu flyttar jag, med ni behöver inte alls bli förvånade eller förskräckta. Det är bara bloggen som flyttar. Följ mig mer än gärna på...   Koftans nya häng Vi ses där! ...

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,     Alfons i Villervallasolhatten.   Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar. Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.   Idag har vi varit vid stugan ...

Av Sara - 28 maj 2009 19:59

Igår var jag och Alfons med Jess och Casper till Sågmyra. Vår mission var att besöka Calimero för att kolla och eventuellt ruinera oss på Villervallakläder. Jag är ju redan så gott som pank så jag köpte en solhatt, perfekt då jag självklart lyckats s...

Av Sara - 28 maj 2009 09:17

Nu känner jag att det är hög tid för mig att tipsa och skriva lite om film. En hel del av min fritid, erhm, tid går åt till film. Inte mycket går upp mot en väldigt bra film.   Eden Lake - en skräckfilm så störande och äckligt jobbig att jag fundera...

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag..  Jag har inte städat.   Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.   Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och p...

Ovido - Quiz & Flashcards