Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Äventyr för sjuka bebisar.

Av Sara - 22 april 2009 08:27

Jahapp, nu är Alfons sjuk igen. Han har hostat och rosslat hela natten så att hans gamla mor haft svårt att sova. Vi som skulle åka med Jess och Goseörat för att bränna pengar idag.. :(


Det är knivigt det där, hur mycket kan man ta ut honom. Eller hur mycket äventyr orkar en sjuk bebis med? Men hade det varit jag som låtit sådär hade jag stannat kvar i sängen. Fast å andra sidan så ligger han ju bara kvar i vagnen och kikar, om han inte orkar annat. Knivigt knivigt...


Ja, så planen idag blir väl att mysa med gossenoch kanske röja undan lite. Kanske en promenad, det borde han orka ändå. Skönt med frisk luft väl. Jag har ju fått ett paket jag vill hämta ut. Mera kläder, men nu får det snart vara nog med köp åt mig. Man blir inte direkt rik av mammaledighet.


Nu ska jag gå o äta upp lilleman, bildligt talat. Kram på er!

 
 
Neijlice

Neijlice

22 april 2009 09:20

ajsing bajsing, hoppas att han kryar på sig!

http://neijlice.blogg.se

 
Neijlice

Neijlice

22 april 2009 09:41

Tack för att du peppar, söta du! :) Det är guld!
4600 är väl inte botten? :P Om jag inte skulle tvinga ut mig på promenaderna som jag går(3st igår), så skulle jag aldrig få ihop 11000steg kan jag säga dig. Jag skulle kanske få 2-3000! Jag är definitionen av lat när jag är hemma.
Fortsätt kämpa, tycker det är jättekul att du är med! Kramar!

http://neijlice.blogg.se

 
Neijlice

Neijlice

22 april 2009 11:21

Haha ja, det brukar jag göra om jag måste vänta vid ett övergångsställe tex.
Just keep walking, just keep walking nanannana!
Ja, förstår att det inte blir lätt när man har en sjuk liten knodd :/

http://neijlice.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 maj 2009 20:33

Nu flyttar jag, med ni behöver inte alls bli förvånade eller förskräckta. Det är bara bloggen som flyttar. Följ mig mer än gärna på...   Koftans nya häng Vi ses där! ...

Av Sara - 30 maj 2009 19:19

Hej Hej,     Alfons i Villervallasolhatten.   Snart, snart ska vi se på End of the Line, jag hoppas den kommer vara underbar. Fast först är det Robinsonfinalen. Heja Jarmo! Heja Anna! Heja Elinor! Hejar inte på Nina.   Idag har vi varit vid stugan ...

Av Sara - 28 maj 2009 19:59

Igår var jag och Alfons med Jess och Casper till Sågmyra. Vår mission var att besöka Calimero för att kolla och eventuellt ruinera oss på Villervallakläder. Jag är ju redan så gott som pank så jag köpte en solhatt, perfekt då jag självklart lyckats s...

Av Sara - 28 maj 2009 09:17

Nu känner jag att det är hög tid för mig att tipsa och skriva lite om film. En hel del av min fritid, erhm, tid går åt till film. Inte mycket går upp mot en väldigt bra film.   Eden Lake - en skräckfilm så störande och äckligt jobbig att jag fundera...

Av Sara - 27 maj 2009 10:09

Det blåser idag..  Jag har inte städat.   Ordet på gatan är att jag väntar en liten flicka.   Igår när jag och Alfons kom hem från en långvända så mötte vi några småflickor från samma gård som vi. Dom blev aldeles gosiga i Alfons (så klart!) och p...

Ovido - Quiz & Flashcards