Alla inlägg den 21 december 2008

Av Sara - 21 december 2008 15:10

Just ja..

Förstår att ni alla väntat med högre puls och halsbränna på att få höra hur det gått med mina fötter o ben, här kommer rapporten ni längtar efter.


Saras fötter är nu återställda!


Det tog minsann flera dagar, ja säkert en vecka eller nästan två efter att Lilleman kom ut innan dom blev normala igen, men nu är dom här..

 Mina fötter alltså..

 Först blev dom värre, ganska mycket värre till och med och sen blev dom mina igen. Bara sådär.. helt plötsligt.




Av Sara - 21 december 2008 14:50

Hej på er igen, Gott folk!!


Vi är på permis! Från sjukhuset, wiiihoooo säger jag bara..

Alfons är hemma!!

Sååå skönt att äntligen få vara hemma och ha Alfons här, där han ska vara. Även om vi måste dit imorgon igen för vägning och grejer. Inatt blir första riktiga natten för oss, som föräldrar. Nervöst men skönt.


Vår son är nu 17 dagar. Han har en sondslang i näsan men mår prima! Han har lite svårt att orka äta all mat han behöver bara, därav sonden. Vi hoppas på att han snart ska orka äta tillräckligt för att gå upp i vikt (inte ner) så vi kan få se hans mycket perfekta och urgulliga överläpp igen.


Annars har han världens gosigaste allt.. ja.. hela han är världens gosigaste.. i alla fall om man frågar mig, hans stolta, rätt så vimsiga och slitna morsa.





Ovido - Quiz & Flashcards