Alla inlägg den 3 december 2008

Av Sara - 3 december 2008 22:23

New Super Mario Bros 


Jag vill jag vill jag vill jag viiilll.. spela det här spelet!


Jag får glädjebubblor i magen av att se denna JätteMario bara krossa allt i sin väg.. hihihi.. Viilll..





Av Sara - 3 december 2008 13:49

Hmm.. Är det inte dax att börja med julgodiset nu tycker ni?

Jo, jag tror det.. ska nog banne mig göra det, vet ju inte om jag får någon tid för det framåt.

En jul utan Kulor blir en tung jul skulle jag tro. Kulor är ungefär som mozartkulor fast inte riktigt. Googlade just mozartkulor.. o vad får jag fram? Massor me olika recept som inte är som mitt. Nåja, mina är godast, tycker iallafall jag.


Jupp jupp..

Av Sara - 3 december 2008 13:02

Hejsan gott folk!!


Tja, det har blivit lite dåligt med bloggande de senaste dagarna. Har inte riktigt vetat vad jag skulle blogga om helt enkelt.


Bebis mår bra i alla fall, sa hon som gjorde ultraljudet igår. Det är extra fostervatten där inne plus att bebis är stor sa hon också. Hon gissade på uppemot 5kg!


Men hon sa också att hennes maskin kanske inte var den mest precisa så hon ville att allt skulle kollas upp extra. Så nu har vi en till ultraljudstid imorgon på Falu lass. Vi blev med andra ord inte smartare av besöket igår, snarare mer oroliga. Men nu har den värsta oron lagt sig för mig iallafall, nu är jag mest trött,  eländig och färdig på det här med att bära barn.


Jag vill att den lille/lilla (som inte är så liten visst.) ska komma ut NU!


Ovido - Quiz & Flashcards