Alla inlägg den 1 december 2008

Av Sara - 1 december 2008 16:42

Hej Hej allihop!


Tack för kommentarena! Va roligt, att det finns folk som läser o så.. Sessan är eller snarare var katten som bodde här hos oss. Hon blev 16,5 år iaf, inte illa pinkat för en kissemiss..


Angående magen så.. tjaa.. jag var hos Barnmorskan idag.. jisses, min mage har växt nåt grymt så nu ska vi på ett ultraljud imorgon. O kolla om det är bebis eller fostervatten eller vad.

Barnmorskan pratade nånting om att kanske bli inskickad till Falun o så.. Tjaa, så jag vet inte riktigt vad som händer.. Hon sa iaf att jag skulle packa min väska, så då e de väl bäst jag gör det då.

Det vore ganska skönt om bebis kunde komma snart iaf, för det är för tungt o jobbigt det här.


Fatta att jag väger massor massor.. o då snackar vi enormt alltså. Det är inte konstigt att mina ben protesterar när jag går uppför trappor eller att jag måste hjälplyfta under magen när jag ska upp ur soffa, säng stol eller vad jag nu råkar vila mig i.


Såå, lille bebis där inne.. du e supervälkommen ut nu!


Just ja.. en PS till Mamma.. Jag lovade ett kort på mitt ansikte, men ärligt.. jag ser sååå hemsk ut.. mailar ett till Sebbe istället tror jag.. så får ni be han visa.. Törs inte visa hela världen (eller iaf de som läser här) hur hemsk jag ser ut.. för då rymmer dom nog o kommer aldrig mer tillbaka..


Ovido - Quiz & Flashcards